a7 v12.2 kullanıyorum pandemide almıştım ısısı yüksek oluyor genelde ama onun dışında memnunum
ömür boyu teknik destek kısmı çok güzel ve çok yardımcı oluyorlar
bir sorun yaşadığında telefonla arayıp iletişim kurabiliyorsun hatta çözemediğin sorunlarda bilgisayarına bağlanıyorlar
ekran boyutu olarak 17inc olanı kesinlikle tavsiye ederim