• 04-06-2024, 22:07:52
    #1
    Arkadaşlar selam klima hariç bı soğutucu onerisi yapar mısınız? Pervane olur kaliteli oda çok büyük değil. Farkli bir şey de olur. Önerinizi bekliyorum
  • 04-06-2024, 22:08:25
    #2
    Klimadan gerisi yalan.
  • 04-06-2024, 22:09:38
    #3
    Backlink = Güven 🔗
    klimadan başka bi çare olsaydı herkes onu alırdı. Hiç araştırmayın hocam paraya kıyıp bi tane klima alın ben öyle yapacağımö
  • 04-06-2024, 22:10:12
    #4
    Lawliet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Klimadan gerisi yalan.
    Hocam doğru söylemiş
    Alternatif olarak mobil klimalara bakabilirsiniz
    Veya ben uğraşırım diyorsanız ve odanız küçük ise buzlu soğutucular iş görür az çok
  • 04-06-2024, 22:11:42
    #5
    Beatbox adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam doğru söylemiş
    Alternatif olarak mobil klimalara bakabilirsiniz
    Veya ben uğraşırım diyorsanız ve odanız küçük ise buzlu soğutucular iş görür az çok
    Mobil klimalar yer kaplıyor. Bende çok araştırdım. Klima alternatifi bulamadım.
  • 04-06-2024, 22:13:13
    #6
    Tavsiye ederim acayip serinlik veriyor fiyati çok uygun
    https://ty.gl/71f1qaqjdk
  • 04-06-2024, 22:15:25
    #7
    tavan vantilatörü olabilir hocam normal pervaneden ziyade ben daha çok tercih ederdim
  • 04-06-2024, 22:17:28
    #8
    Ne kadar butceniz var?
  • 04-06-2024, 22:34:38
    #9
    işin doğrusu şu an evde şu saatte 16 derece çalışıyor klima yoksa durulmuyor.

    Eskiden bizim bir arkadaşa şey yapmıştık babası hastaydı klimaye doktor izin vermiyordu.
    büyük bir su varilini alttan kesmiş küçük bir musluk tarzı bir şey takmıştık dibine yakın yere ortanın az üstünden de 6 tane falan yuvarlak delikler açmıştık en üstünede yüksek devirli işlemci favlarını yerleştirdik clipsledik hepsini birbirine birde japnlamıştık sanırım o zaman varilin içine buz atıyorlardı 12V adamtörlede çalışıyordu tüm sistem buzlar eeridikçe içinden suyu vanadan çekiyorlardı erğiyen ksımı tekrar adonduruyorlardı klima kadar olmasada gayet iyiydi tabi o zaman yıllar yıllar önce idi ama o tarz bir şey sanırım her zaman %100 iş yapar diye düşnüyorum