işin doğrusu şu an evde şu saatte 16 derece çalışıyor klima yoksa durulmuyor.

Eskiden bizim bir arkadaşa şey yapmıştık babası hastaydı klimaye doktor izin vermiyordu.
büyük bir su varilini alttan kesmiş küçük bir musluk tarzı bir şey takmıştık dibine yakın yere ortanın az üstünden de 6 tane falan yuvarlak delikler açmıştık en üstünede yüksek devirli işlemci favlarını yerleştirdik clipsledik hepsini birbirine birde japnlamıştık sanırım o zaman varilin içine buz atıyorlardı 12V adamtörlede çalışıyordu tüm sistem buzlar eeridikçe içinden suyu vanadan çekiyorlardı erğiyen ksımı tekrar adonduruyorlardı klima kadar olmasada gayet iyiydi tabi o zaman yıllar yıllar önce idi ama o tarz bir şey sanırım her zaman %100 iş yapar diye düşnüyorum