• 04-06-2024, 10:45:25
    #1


    Ekran böyle kaldı. Varmı sizde böyle bir durum dostlar
  • 04-06-2024, 10:46:40
    #2
    çerezleri sil birdaha giriş yap hocam
  • 04-06-2024, 10:46:55
    #3
    r10maina adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle


    Ekran böyle kaldı. Varmı sizde böyle bir durum dostlar
    hocam galiba ben yaptım (şaka) bir kod istedim ve baya karmaşık bir koddu loader işareti geldi sonrasında site gitti...
  • 04-06-2024, 10:47:37
    #4
    Çöktü server hatası veriyor
  • 04-06-2024, 10:50:13
    #5
    Bende'de aynı çöktü
  • 04-06-2024, 10:51:48
    #6
    Bende şuan giremiyorum, şansıma dün plus satın almıştım.....
  • 04-06-2024, 10:54:21
    #7
    Son güncellemelerden sonra iyice aptallaştı, verdiği cevaplar, sürekeli tekrarlamalı aynı cevaplar.. Bilerek yapıldığını düşünüyorum
  • 04-06-2024, 10:54:56
    #8
    Yüksek trafik kaynaklı diyor.
  • 04-06-2024, 10:59:21
    #9
    Çerez/Geçmiş temizliği yaptığınız zaman sorun düzeliyor. O sorunu verdikten sonra çerezleri temizleyip giriş yapıp şuanda kullanıyorum.