r10maina adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle


Ekran böyle kaldı. Varmı sizde böyle bir durum dostlar
hocam galiba ben yaptım (şaka) bir kod istedim ve baya karmaşık bir koddu loader işareti geldi sonrasında site gitti...