• 01-06-2024, 01:22:06
    #1
    Bugün yurt dışı 15 pro max aldım hevesle , Fakat İphone 11 den geçmeseydim dedirtti çünkü İphoneler bana boş geliyor artık , Beni uzaya çıkaracak Bi numarası yokmuş

    satıp S23 ultra alayım diyorum önerirmisiniz , Çok büyük olması tereddütte bıraktı beni
  • 01-06-2024, 01:25:15
    #2
    S23 ultra kullanıyorum kamera olarak gerçekten iyi ekstra olarak video ve film izlerkende baya bir kaliteli öneririm. İyi forumlar
  • 01-06-2024, 01:25:40
    #3
    S24 Ultra kullanıyorum mükkemmel bir telefon S23 de aynı şekilde
  • 01-06-2024, 01:28:11
    #4
    ahmtrewq adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    S23 ultra kullanıyorum kamera olarak gerçekten iyi ekstra olarak video ve film izlerkende baya bir kaliteli öneririm. İyi forumlar
    GettaiN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    S24 Ultra kullanıyorum mükkemmel bir telefon S23 de aynı şekilde
    Cebinize sığıyor mu hocam
  • 01-06-2024, 01:29:21
    #5
    DigitalTrade adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Cebinize sığıyor mu hocam
    Telefon büyük değilki hocam
  • 01-06-2024, 01:29:25
    #6
    DigitalTrade adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Cebinize sığıyor mu hocam
    hocam kot pantolonda biraz zor fakat boyum uzun ve bel olduğu için beden büyük pantolon giyiyorum sığıyor eşorfman giydiğimdede rahat sığıyor genelde elde tutmak biraz zor gece yatarken oyun oynarken birşey izlerken vs. ama genel olarak çok memnunum
  • 01-06-2024, 01:33:56
    #7
    Bende s23 ultra kullanoyorum gayet memnunum ancak alacaksan imkanın varsa 24 ultra al bence yakında 25 çıktımı bir kaç model geride kalır ondan dolayı 24 almak daha mantıklı olur aralarında fiyat olarak fazla fark yok
  • 01-06-2024, 01:45:30
    #8
    2021 yılında kripto geliriyle s21 ultra almıştım yanında bir de samsung kulaklık kampanyası vardı. O günden beri kullanıyorum aldığım gibi spigen bir kılıf aldım. Aşırı memnunum şimdi bir telefon alsam bu yine samsung olur 23 ultra olur.
  • 01-06-2024, 01:58:29
    #9
    Kurumsal PLUS
    S23 Ultra kullanıyorum çok iyi telefon. Büyük cebe zor sığıyor kamera ve bataryadan performanstan çok memnunum
    .