Bugün yurt dışı 15 pro max aldım hevesle , Fakat İphone 11 den geçmeseydim dedirtti çünkü İphoneler bana boş geliyor artık , Beni uzaya çıkaracak Bi numarası yokmuş
satıp S23 ultra alayım diyorum önerirmisiniz , Çok büyük olması tereddütte bıraktı beni
S23 Ultra kullanan varmıdır
8
●252
- 01-06-2024, 01:22:06
- 01-06-2024, 01:28:11ahmtrewq adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleCebinize sığıyor mu hocamGettaiN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 01-06-2024, 01:29:21Telefon büyük değilki hocamDigitalTrade adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 01-06-2024, 01:29:25hocam kot pantolonda biraz zor fakat boyum uzun ve bel olduğu için beden büyük pantolon giyiyorum sığıyor eşorfman giydiğimdede rahat sığıyor genelde elde tutmak biraz zor gece yatarken oyun oynarken birşey izlerken vs. ama genel olarak çok memnunumDigitalTrade adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 01-06-2024, 01:33:56Bende s23 ultra kullanoyorum gayet memnunum ancak alacaksan imkanın varsa 24 ultra al bence yakında 25 çıktımı bir kaç model geride kalır ondan dolayı 24 almak daha mantıklı olur aralarında fiyat olarak fazla fark yok
- 01-06-2024, 01:58:29S23 Ultra kullanıyorum çok iyi telefon. Büyük cebe zor sığıyor kamera ve bataryadan performanstan çok memnunum
.
