Bugün yurt dışı 15 pro max aldım hevesle , Fakat İphone 11 den geçmeseydim dedirtti çünkü İphoneler bana boş geliyor artık , Beni uzaya çıkaracak Bi numarası yokmuş

satıp S23 ultra alayım diyorum önerirmisiniz , Çok büyük olması tereddütte bıraktı beni