Geçenlerde Sizlerden Dua İstemiştim
https://www.r10.net/sorum-var/409999...digim-dua.html
Bugün Sabah Haberini Aldık Vefat Etmiş Şuan Adana'daki Otopside Sonrasında Hataya Defnedilmeye Gidicek Çoğu Zaman R10a Kayıt Etmeye Çalışmıştım Sendd Birşeyler Yapar Belki Para Kazanır Belki İşine Yarayacagi şeyler Bulur Diye Motorunu Nerdeyse Yeni Almıştı Allah Onu Bizden Çok Erken Aldı Toprak Seni Incitmesin.
Erken Gittin Be Alperen.
12
●596
- 29-05-2024, 10:01:55Başınız sağ olsun,
Allah tüm vefat edenlere gani gani rahmet eylesin inşallah