Geçenlerde Sizlerden Dua İstemiştim

https://www.r10.net/sorum-var/409999...digim-dua.html

Bugün Sabah Haberini Aldık Vefat Etmiş Şuan Adana'daki Otopside Sonrasında Hataya Defnedilmeye Gidicek Çoğu Zaman R10a Kayıt Etmeye Çalışmıştım Sendd Birşeyler Yapar Belki Para Kazanır Belki İşine Yarayacagi şeyler Bulur Diye Motorunu Nerdeyse Yeni Almıştı Allah Onu Bizden Çok Erken Aldı Toprak Seni Incitmesin.