• 28-05-2024, 21:53:55
    #1
    Merhaba ikas benzeri bir altyapı kuruyorum test için r10 dan tester almak istiyorum. Tamamen ücretsiz olarak site vericem domainini bize yönlendirecek ve kullanmaya başlayacak. Site ile sipariş alabilirsiniz. Ödemeler ficksapos tarafından işleniyor ve satıcı hesabına her çarşamba olacak şekilde aktarılıyor. Önümüzdeki 1 ay içerisinde süper özellikler üzerine çalışıyorum. Servis ve mikroservis ile geliştirdiğim için çok zor oluyor ayrıca load balancig container scalable yapıyorum nuda zorluyor. o yüzden yorumlarınızı buna göre yapın arkadaşlar (Tek başıma geliştiriyorum tüm servisleri).

    Siteye hangi özelliklerin eklenmesini istersiniz nasıl özellikler görmek istersiniz buraya yazrsanız hepsini takip edeceğim.
    Eğer ekstra maddi yatırım yapmak isteyen kullanıcılar var ise aranızda lütfen ulaşın.

    site: Fİcksa.com
    bir diğer konum: https://www.r10.net/sorum-var/405455...lgi-lazim.html

    Evet o kısım sadece dev ortamında bulnuyor üzgünüm prod ortamda yok
  • 28-05-2024, 21:57:35
    #2
    Takip
  • 28-05-2024, 22:01:58
    #3
    Yolunuz açık olsun hocam, Umarım emeğinizin karşılığını alırsınız.

    ss 'nizde en alttaki kısaltma etkileyici olmuş hoşgörünüze sığınarak tabi)
  • 28-05-2024, 22:16:36
    #4
    Hocam lisans satış için domain almıştım eğer altyapınıza uygunsa deneyebiliriz
  • 28-05-2024, 22:35:07
    #5
    ErcanV adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam lisans satış için domain almıştım eğer altyapınıza uygunsa deneyebiliriz
    Lisans satışı yapabilirsiniz. Lakin anasayfa tasarımı şuan yapım aşamasında. Aktif anasayfa teması sh@pier'e gbi aşağıya görüntü buıraktım. (Block Tem. Edit. geç olr. devre dışı çünki tema yapmaya zmn yok mikroservislerden lakin tekrar açacağım)
    Lütfen tema için yazdıklarımı dikkate alın, eleştirel yorum yapın aynı anda 20 işi yapamıyorum. Her websitesi 50 farklı mikroservis kullanıyor. (PaymentS, OrderS, AuthS, FicksaRooApiS, MServicesNetwork, Kafka, Broker, ...)







  • 28-05-2024, 22:57:34
    #6
    Xml olarak ürün yükleniyorsa denemek isterim
  • 28-05-2024, 23:32:06
    #7
    kevsertasarim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Xml olarak ürün yükleniyorsa denemek isterim
    tüm kullanıcılar bunu istemekte lakin çok kısa bir süre xml destek yok, Nedeni ise her firmanın xml i farklı ve eski bir teknoloji. Lakin en yakın zamanda bu özellik eklenecek. Dilerseniz ficksa.com üzerinde kayıt olabilirsin ardından olası bir güncelleme durumda haber alabilirsin.
  • 28-05-2024, 23:34:27
    #8
    Yolunuz açık olsun hocam, Umarım emeğinizin karşılığını alırsınız.