ErcanV adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam lisans satış için domain almıştım eğer altyapınıza uygunsa deneyebiliriz
Lisans satışı yapabilirsiniz. Lakin anasayfa tasarımı şuan yapım aşamasında. Aktif anasayfa teması sh@pier'e gbi aşağıya görüntü buıraktım. (Block Tem. Edit. geç olr. devre dışı çünki tema yapmaya zmn yok mikroservislerden lakin tekrar açacağım)
Lütfen tema için yazdıklarımı dikkate alın, eleştirel yorum yapın aynı anda 20 işi yapamıyorum. Her websitesi 50 farklı mikroservis kullanıyor. (PaymentS, OrderS, AuthS, FicksaRooApiS, MServicesNetwork, Kafka, Broker, ...)