• 28-05-2024, 16:23:48
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Arkadaşlar merhaba, ailecek Antalya'da ev almayı düşünüyoruz da Eğitim ve Araştırma Hastanesine yakın veya oraya ulaşımın kolay olduğu bir yerde olsun istiyoruz. Hangi mahalleler iyidir, nereye bakmamızı tavsiye edersiniz? Bütçe maksimum 2.5M.
  • 28-05-2024, 16:47:17
    #2
    Oraya yakın meltem var düzgün sakin mahalle, bayındır, soğuksu bu taraflara da bakabilirsiniz. Ulaşımın kolay olduğu ama biraz uzak olan zerdalilik, memurevleri, şirinyalı tarafına da bakabilirsiniz ama buralar biraz pahalı olabilir
  • 28-05-2024, 16:54:50
    #3
    Şuradan alın diyemem ama teomanpaşa, şarampol, üçgen, deniz, kışla, altındağ mahallelerinden uzak durun diyebilirim.

    Soğuksu, varlık, meltem, bayındır gibi bölgeler biraz kalabalıktır ama iyidir.
    Eğer araç sahibiyseniz 5dk daha yolunuzu uzatarak fabrikalar mahallesini tercih edebilirsiniz, çok daha sessiz ve huzurludur.
  • 28-05-2024, 16:57:03
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Güllük tarafından meltem mahallesine bağlanan güzergah kısmına bakabilirsiniz.
  • 28-05-2024, 17:01:48
    #5
    2.5m ile Antalya'da belirttiğiniz konumda ev bulamazsınız.
    Meltem, Soğuksu, Güvenlik, Bayındır mahallesi köklü yerleşke... Memur ve öğrenci bölgesi.

    Varsak, Erenköy vb yerlere bakarsanız oturulabilecek düzgün bir ev bulabilirsiniz. Onun haricinde 1+1 veya eski 2+1 ev alabilirsiniz ancak.
  • 28-05-2024, 19:08:31
    #6
    oktayc0 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şuradan alın diyemem ama teomanpaşa, şarampol, üçgen, deniz, kışla, altındağ mahallelerinden uzak durun diyebilirim.

    Soğuksu, varlık, meltem, bayındır gibi bölgeler biraz kalabalıktır ama iyidir.
    Eğer araç sahibiyseniz 5dk daha yolunuzu uzatarak fabrikalar mahallesini tercih edebilirsiniz, çok daha sessiz ve huzurludur.
    Üçgen ve altındağ neden önermiyorsunuz hocam? oraya da bakıyordum da.
  • 28-05-2024, 22:19:03
    #7
    BesiktasliCocuk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Üçgen ve altındağ neden önermiyorsunuz hocam? oraya da bakıyordum da.
    Kötülemekte olmaz şimdi.
    Diğer yerler daha sakindir buralara göre..