BesiktasliCocuk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Üçgen ve altındağ neden önermiyorsunuz hocam? oraya da bakıyordum da.
Kötülemekte olmaz şimdi.
Diğer yerler daha sakindir buralara göre..