• 25-05-2024, 03:06:03
    #10
    saylica adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Mesajlarınızı ekran resmi alıp arkadaşıma atsam sorun olmaz değil mi hocam. Ne taktiği acaba
    Benim açımdan sorun yok
  • 25-05-2024, 03:06:16
    #11
    mehmetisgrn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hacı tuhaflık bencede arkadaşında gibi görünüyor kız yüz vermemiş kızda en azından arkadaş olmak için veya kalmak için kanka diyor olabilir yani 😅 benmi olayı yanlış anladım acaba tuhaflık nerde 😅
    Kız değil arkadaşım yüz vermedi. Hani sürekli kız ona yazmış. En son da erkek arkadaşım, kıza iyi geceler deyip kapatmış konuyu belli bir zaman sonra kız, "Tekrar mesaj yazarak knka diye hitap ederek bir şey sormuş"
  • 25-05-2024, 03:06:55
    #12
    akmaster_91 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benim açımdan sorun yok
    Teşekkürler hocam. Burada uygulanan taktik nedir
  • 25-05-2024, 03:07:40
    #13
    saylica adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Teşekkürler hocam. Burada uygulanan taktik nedir
    Kaçan kovalanır. arkadaşınız tersledikçe kız peşinden gitmiş en sonunda bırakmış bu seferde arkadaşınız kızın peşine düşmüş gibi gözüküyor.
  • 25-05-2024, 03:07:41
    #14
    saylica adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kız değil arkadaşım yüz vermedi. Hani sürekli kız ona yazmış. En son da erkek arkadaşım, kıza iyi geceler deyip kapatmış konuyu belli bir zaman sonra kız, "Tekrar mesaj yazarak knka diye hitap ederek bir şey sormuş"
    mesajı düzenleyene kadar alıntılamışsın hocam bende onu demek istemiştim 😂
  • 25-05-2024, 03:09:42
    #15
    akmaster_91 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kaçan kovalanır. arkadaşınız tersledikçe kız peşinden gitmiş en sonunda bırakmış bu seferde arkadaşınız kızın peşine düşmüş gibi gözüküyor.
    Benim yorumum şöyle; Erkek arkadaşım kıza yüz vermeyince, kız şuan taktik yapıyor. Ya da knka olarak görüyor. Kanka olarak görse kızın yazıklarını görüyorum hiçte öyle değil. Arkadaşım diyor senin konuştuğun vardır şakasına kız saçmalama vs vs diyor hocam..
  • 25-05-2024, 03:16:37
    #16
    Arkadaşın kütük mü?

    https://www.youtube.com/watch?v=c4hBVK2dz7U
    • saylica
    • vanilla
    • GLDMDijital
    saylica, vanilla ve GLDMDijital bunu beğendi.
    3 kişi bunu beğendi.
  • 25-05-2024, 03:19:16
    #17
    saylica adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam terslemiş sürekli
    Bende onu diyorum sürekli terslediği kızdan duygusal olarak nasıl bir yaklaşım bekleyebilir herkesin bi gururu vardır kız belki başta bir duygu besleyerek yaklaşmıştır ama baktı ki sürekli tersliyor arkadaşınız kız da bundan olsa olsa anca kanka, arkadaş olur diyip muhabbetine o şekilde devam etmiştir. 17-18 yaşlarında değilseniz zaten birini sürekli terslemek çok saçma ve ayıp bişey
  • 25-05-2024, 03:21:05
    #18
    Ah bu arkadaşlar hayırlısı olsun kanka da iyidir