Hacı tuhaflık bencede arkadaşında gibi görünüyor kız yüz vermemiş kızda en azından arkadaş olmak için veya kalmak için kanka diyor olabilir yani 😅 benmi olayı yanlış anladım acaba tuhaflık nerde 😅
Kız değil arkadaşım yüz vermedi. Hani sürekli kız ona yazmış. En son da erkek arkadaşım, kıza iyi geceler deyip kapatmış konuyu belli bir zaman sonra kız, "Tekrar mesaj yazarak knka diye hitap ederek bir şey sormuş"