saylica adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam terslemiş sürekli
Bende onu diyorum sürekli terslediği kızdan duygusal olarak nasıl bir yaklaşım bekleyebilir herkesin bi gururu vardır kız belki başta bir duygu besleyerek yaklaşmıştır ama baktı ki sürekli tersliyor arkadaşınız kız da bundan olsa olsa anca kanka, arkadaş olur diyip muhabbetine o şekilde devam etmiştir. 17-18 yaşlarında değilseniz zaten birini sürekli terslemek çok saçma ve ayıp bişey