• 25-05-2024, 02:57:54
    #1
    Arkadaşım için soruyorum, başımın etini yedi çünkü. Bir kızla tanışmışlar. Konuşmuşlar vs vs işte bir şeyler paylaşmışlar arkadaşım kıza yüz vermemiş sürekli terslemiş. Kız her gün kendi yazmış. Bu gün arkadaşım kıza direkt iyi geceler diye kestirmiş , kız da sana da iyi geceler demiş üzerinden zaman geçmiş kız ilk defa kanka diyerek farklı bir şey sormuş arkadaşıma. Bunun açıklaması nedir ? Ben defalarca dedim dengesizlik engelle geç diye
  • 25-05-2024, 03:02:40
    #2
    Kızın kanka demesinin manasını bilmiyorum ama bu konu bize kadar geldiyse arkadaşınızın bir beklentisi vardır.
  • 25-05-2024, 03:03:21
    #3
    kalipsotr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kızın kanka demesinin manasını bilmiyorum ama bu konu bize kadar geldiyse arkadaşınızın bir beklentisi vardır.
    Evet hocam uzun uzun konuştuk. Kızla sevgililik durumları konuşmuşlar. Kız da ben öyle biri değilim vs vs birçok şey olmuş.
  • 25-05-2024, 03:03:32
    #4
    Arkadaşın kızla kanka olmak istemiş o da olmuş ne deseydi aşkım mı deseydi
  • 25-05-2024, 03:03:44
    #5
    Hepte arkadaşları için konu açarlar 😂😂
  • 25-05-2024, 03:04:18
    #6
    Atla adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşın kızla kanka olmak istemiş o da olmuş ne deseydi aşkım mı deseydi
    Hocam terslemiş sürekli
  • 25-05-2024, 03:04:32
    #7
    Kızın taktiği işe yaramış Şimdi arkadaşınızı peşinden koşturacak
  • 25-05-2024, 03:04:59
    #8
    Hacı tuhaflık bencede arkadaşında gibi görünüyor kıza yüz vermemiş kızda en azından arkadaş olmak için veya kalmak için kanka diyor olabilir yani 😅 benmi olayı yanlış anladım acaba tuhaflık nerde 😅
  • 25-05-2024, 03:05:16
    #9
    akmaster_91 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kızın taktiği işe yaramış Şimdi arkadaşınızı peşinden koşturacak
    Mesajlarınızı ekran resmi alıp arkadaşıma atsam sorun olmaz değil mi hocam. Ne taktiği acaba