Arkadaşım için soruyorum, başımın etini yedi çünkü. Bir kızla tanışmışlar. Konuşmuşlar vs vs işte bir şeyler paylaşmışlar arkadaşım kıza yüz vermemiş sürekli terslemiş. Kız her gün kendi yazmış. Bu gün arkadaşım kıza direkt iyi geceler diye kestirmiş , kız da sana da iyi geceler demiş üzerinden zaman geçmiş kız ilk defa kanka diyerek farklı bir şey sormuş arkadaşıma. Bunun açıklaması nedir ? Ben defalarca dedim dengesizlik engelle geç diye