Hacı tuhaflık bencede arkadaşında gibi görünüyor kıza yüz vermemiş kızda en azından arkadaş olmak için veya kalmak için kanka diyor olabilir yani 😅 benmi olayı yanlış anladım acaba tuhaflık nerde 😅