Merhaba
X tarzı site açsam kayıt olup paylaşım yaparmısınız bunu r10 da paylaşsam bi sıkıntı olurmu herhangi bi ücret yok r10 banneride eklicem
X tarzı site açsam
18
●574
- Kabul Edilen Cevap
- 0 Beğeni
-
- 24-05-2024, 22:30:16yeni site olarak paylaşabilyiorsunuz bunun için r10 banner vs eklemenize de gerek yok hocam tabi yine size ve r10 a kalmış durum ama normalde şartlar bu şekilde. ancak ne kadar katılım gelir vs muamma r10 un anlık aktif sayısı yüksek olsa da büyük ihtimalle açacağınız siteye üye olup paylaşım yapıcak 3-5 kişi zor çıkar maalesef diye düşünüyorum
- 24-05-2024, 22:31:43Evet denemek gerek güzel alan adı lazım düşünceniz varmıdırAeknasd145 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 24-05-2024, 22:33:46zaten X varken kim neden kayıt olsun? farkınız nedir? codecanyonda binlerce benzer script var bunlardan bir tanesini seçip sistemi kurdunuz, olası bir hata durumunda anlık müdahale edebilecek yazılım ekibi, paylaşımlardan dolayı doğabilecek hukiki problemler için avukatlar, içerikleri kontrol etmek için moderasyon ekibi vs büyük şirketleşme gerekiyor bu tarz şeyler için. Tabi tüm bunlara sahipseniz, yapabilirsiniz, ama tek kişiyseniz, tüm bu süreci yönetmek çok zor
- 24-05-2024, 22:35:31Hocam ilk kurup moderasyon ekibi alacam siyasi tarzı şeyler uyarı verilmeden silinicek vb r10 dan gelen kişilere mavi tik verilcek denemekten zarar gelmez zatenVektorMedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle