Aeknasd145 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yeni site olarak paylaşabilyiorsunuz bunun için r10 banner vs eklemenize de gerek yok hocam tabi yine size ve r10 a kalmış durum ama normalde şartlar bu şekilde. ancak ne kadar katılım gelir vs muamma r10 un anlık aktif sayısı yüksek olsa da büyük ihtimalle açacağınız siteye üye olup paylaşım yapıcak 3-5 kişi zor çıkar maalesef diye düşünüyorum
Evet denemek gerek güzel alan adı lazım düşünceniz varmıdır