zaten X varken kim neden kayıt olsun? farkınız nedir? codecanyonda binlerce benzer script var bunlardan bir tanesini seçip sistemi kurdunuz, olası bir hata durumunda anlık müdahale edebilecek yazılım ekibi, paylaşımlardan dolayı doğabilecek hukiki problemler için avukatlar, içerikleri kontrol etmek için moderasyon ekibi vs büyük şirketleşme gerekiyor bu tarz şeyler için. Tabi tüm bunlara sahipseniz, yapabilirsiniz, ama tek kişiyseniz, tüm bu süreci yönetmek çok zor
Hocam ilk kurup moderasyon ekibi alacam siyasi tarzı şeyler uyarı verilmeden silinicek vb r10 dan gelen kişilere mavi tik verilcek denemekten zarar gelmez zaten