• 24-05-2024, 22:28:04
    #1
    Merhaba
    X tarzı site açsam kayıt olup paylaşım yaparmısınız bunu r10 da paylaşsam bi sıkıntı olurmu herhangi bi ücret yok r10 banneride eklicem
  • Kabul Edilen Cevap
    • 0 Beğeni
      Daha özgün projeler düşünebilirsiniz bence, başarılar dilerim
  • 24-05-2024, 22:29:46
    #2
  • 24-05-2024, 22:30:04
    #3
    Hocam siz başkasına çekmeyin x tarzında sitenin yanından geçemezsiniz buda aklınızda bulunsun. Böyle birşey oldu diyelim baya bir reklam bütçesi vs vs. Yolun açık olsun
  • 24-05-2024, 22:30:16
    #4
    yeni site olarak paylaşabilyiorsunuz bunun için r10 banner vs eklemenize de gerek yok hocam tabi yine size ve r10 a kalmış durum ama normalde şartlar bu şekilde. ancak ne kadar katılım gelir vs muamma r10 un anlık aktif sayısı yüksek olsa da büyük ihtimalle açacağınız siteye üye olup paylaşım yapıcak 3-5 kişi zor çıkar maalesef diye düşünüyorum
  • 24-05-2024, 22:31:43
    #5
    Aeknasd145 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yeni site olarak paylaşabilyiorsunuz bunun için r10 banner vs eklemenize de gerek yok hocam tabi yine size ve r10 a kalmış durum ama normalde şartlar bu şekilde. ancak ne kadar katılım gelir vs muamma r10 un anlık aktif sayısı yüksek olsa da büyük ihtimalle açacağınız siteye üye olup paylaşım yapıcak 3-5 kişi zor çıkar maalesef diye düşünüyorum
    Evet denemek gerek güzel alan adı lazım düşünceniz varmıdır
  • 24-05-2024, 22:32:46
    #6
    Bu cevap, konu sahibi tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.
    Daha özgün projeler düşünebilirsiniz bence, başarılar dilerim
  • 24-05-2024, 22:33:46
    #7
    zaten X varken kim neden kayıt olsun? farkınız nedir? codecanyonda binlerce benzer script var bunlardan bir tanesini seçip sistemi kurdunuz, olası bir hata durumunda anlık müdahale edebilecek yazılım ekibi, paylaşımlardan dolayı doğabilecek hukiki problemler için avukatlar, içerikleri kontrol etmek için moderasyon ekibi vs büyük şirketleşme gerekiyor bu tarz şeyler için. Tabi tüm bunlara sahipseniz, yapabilirsiniz, ama tek kişiyseniz, tüm bu süreci yönetmek çok zor
  • 24-05-2024, 22:35:31
    #8
    VektorMedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    zaten X varken kim neden kayıt olsun? farkınız nedir? codecanyonda binlerce benzer script var bunlardan bir tanesini seçip sistemi kurdunuz, olası bir hata durumunda anlık müdahale edebilecek yazılım ekibi, paylaşımlardan dolayı doğabilecek hukiki problemler için avukatlar, içerikleri kontrol etmek için moderasyon ekibi vs büyük şirketleşme gerekiyor bu tarz şeyler için. Tabi tüm bunlara sahipseniz, yapabilirsiniz, ama tek kişiyseniz, tüm bu süreci yönetmek çok zor
    Hocam ilk kurup moderasyon ekibi alacam siyasi tarzı şeyler uyarı verilmeden silinicek vb r10 dan gelen kişilere mavi tik verilcek denemekten zarar gelmez zaten
  • 24-05-2024, 22:35:56
    #9
    Hocam meta nin threads i bile x karsisinda tutunamadi, oldukça küçük ve pek kazanci olmayan bir is oldugunu bilerek girecekseniz sorun yok yinede siz bilirsiniz beklentiyi çok yüksek tutmayın daha once bu sektoru deneyimledigim icin biliyorum