• 24-05-2024, 14:52:30
    #10
    voyager adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    o sgk değil GSS (Genel Sağlık Sigortası) borcu. TÜRKİYE CUMHURİYETİ kanunlarına göre kişi her hangi bir sağlık sigortası olmadığı kapsamda (işsizsen) otomatik olarak GSS ye dahil olur. Ki hastaneye gittiğinde ücret alınmaz bu yüzden kimseden. Gelir beyanını yap ama ödersin gene. Kolay kolay kurtulamazsın ondan
    Bunu bana 3 aylık borç olarak yansıtmışlar peki ben 20 gün önce ayağımı kırdım neden benden devlet hastanesi muayne ve röntgen parası aldı ?
  • 24-05-2024, 14:53:31
    #11
    sunucuoptimizasyon.com
    sontorun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    20 gün önce ayağım kırıldı devlet hastanesi benden muayne + röntgen parası aldı madem yapıyorlar bunu neden aldı ?
    Borç ödenmediğindendir

    Geçmiş olsun.
  • 24-05-2024, 14:54:42
    #12
    sontorun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bunu bana 3 aylık borç olarak yansıtmışlar peki ben 20 gün önce ayağımı kırdım neden benden devlet hastanesi muayne ve röntgen parası aldı ?
    Kardeşim ben devletin temsilcisi miyim nerden bileyim sadece gss hakkındaki bildiklerimi aktardım. Bana ne trip atıyon alla alla bir hoşsun