voyager adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
o sgk değil GSS (Genel Sağlık Sigortası) borcu. TÜRKİYE CUMHURİYETİ kanunlarına göre kişi her hangi bir sağlık sigortası olmadığı kapsamda (işsizsen) otomatik olarak GSS ye dahil olur. Ki hastaneye gittiğinde ücret alınmaz bu yüzden kimseden. Gelir beyanını yap ama ödersin gene. Kolay kolay kurtulamazsın ondan
Bunu bana 3 aylık borç olarak yansıtmışlar peki ben 20 gün önce ayağımı kırdım neden benden devlet hastanesi muayne ve röntgen parası aldı ?