sontorun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
20 gün önce ayağım kırıldı devlet hastanesi benden muayne + röntgen parası aldı madem yapıyorlar bunu neden aldı ?
Borç ödenmediğindendir

Geçmiş olsun.