Matematik bölümü son sınıf öğrencisiyim. Bu yaz R10 ve başka platformlar üzerinden online ve yüz yüze ders vermeye başlayacağım.
R10 üzerinden de öğrenci bulabilir miyim sizce ?
Bu konu hakkındaki öneri ve tavsiyelerinizi merak ediyorum.