Herkese iyi akşamlar iyi forumlar dilerim değerli hocalarım.
Matematik bölümü son sınıf öğrencisiyim. Bu yaz R10 ve başka platformlar üzerinden online ve yüz yüze ders vermeye başlayacağım.
R10 üzerinden de öğrenci bulabilir miyim sizce ?
Bu konu hakkındaki öneri ve tavsiyelerinizi merak ediyorum.