• 23-05-2024, 17:23:32
    #1
    Merhabalar, ilk defa kredi kartı kullanacağım örneğin 100k lık 10 taksitle bir alışveriş yaptım her ay günü gelince 10k taksidini ödemem yeterli mi yoksa asgarisi falan çıkacak mı? ( Taksit haricinde kullanmayacağım kartı )
  • 23-05-2024, 17:24:48
    #2
    taksiti ödemen yeterli hocam hesap özeti borcun oluyor o zaten "hesap özeti "borcunu ödersen yerli olacaktır
  • 23-05-2024, 17:25:06
    #3
    Asgarisini ödersen kalan borca faiz işler. Ekstreyi komple ödersen o ay başka borç işlemez.