Merhabalar, ilk defa kredi kartı kullanacağım örneğin 100k lık 10 taksitle bir alışveriş yaptım her ay günü gelince 10k taksidini ödemem yeterli mi yoksa asgarisi falan çıkacak mı? ( Taksit haricinde kullanmayacağım kartı )