• 19-05-2024, 01:29:05
    #1
    Yurtdışı İphone Alınıp Kullanılır mı?
    Pasaport kaydı yapmadan ne kadar kullanırım
  • 19-05-2024, 01:29:46
    #2
    Alınır. 4 ay idi en son (yılda)
  • 19-05-2024, 01:34:20
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Evet alınır, her yıl 4 yıl normal sim ile, 4 ay e-sim ile kullanırsınız. Sonrasında 4 ay kapalı kalır ve bir dahaki yıl tekrar açılır, tekrar kullanırsınız.
  • 19-05-2024, 01:35:27
    #4
    Tevfik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Alınır. 4 ay idi en son (yılda)
    alınır 15 pro var bende canavar gibi
  • 19-05-2024, 01:36:15
    #5
    4-4 kullanırsınız kalan 4 ayı iphone 7 ile icloud üzerinden yaparsınız
  • 19-05-2024, 01:36:21
    #6
    MMM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    alınır 15 pro var bende canavar gibi
    Alınırmış, güle güle kullanın
  • 19-05-2024, 01:43:34
    #7
    bence alma Aynı paraya hangi kayıtlı telefon geliyorsa onu al
  • 19-05-2024, 01:44:39
    #8
    Üyeliği durduruldu
    ibrahimgunduz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bence alma Aynı paraya hangi kayıtlı telefon geliyorsa onu al
    13 vs 15 pro diyorsunuz yani
  • 19-05-2024, 01:48:05
    #9
    baalcim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    13 vs 15 pro diyorsunuz yani
    yurt içi 13 yurt dışı 15 prodan iyidir bence de