Konu
Yurtdışı İphone Alınır mı
19-05-2024, 01:34:20
#3
baalcim
Üyeliği durduruldu
Evet alınır, her yıl 4 yıl normal sim ile, 4 ay e-sim ile kullanırsınız. Sonrasında 4 ay kapalı kalır ve bir dahaki yıl tekrar açılır, tekrar kullanırsınız.