@Paramedik; Server kaydı yapıyorlar. Şuan elimde kullanmış olduğum S20 Ultra'da server kayıtlı. Direk telefona orjinal imei atıyorlar. İster yazılım at ister güncelleme at. Asla silinmez. Oppo Find X6 Pro kullandım. O kamera kalitesi. O ekran kalitesi.. Yemin ederim mükemmel. Herhangi bir oyun bile açtığınızda o kaliteyi anlıyorsunuz. Yada film veya 4K 8K video..
aynı fiyata YD s24 ultra var o zaman daha mantıklı hayatımda hiç iphone kullanmadım tamamen merak amaçlı alacaktım özellik bakımından hiç mantıklı gelmiyordu zaten ama bu kadar para vermişken de insan xiaomi kullanası gelmiyor ya samsung ya iphone