• 19-05-2024, 01:50:16
    #10
    ibrahimgunduz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bence alma Aynı paraya hangi kayıtlı telefon geliyorsa onu al
    bir tarafta 15 pro 256 gb
    diğer tarafta 13 128 gb
  • 19-05-2024, 01:53:07
    #11
    canım abim kullanacak olan sensin ama başın ağrımasın diye diyom valla karar senin Ben Redmi android telefonu bile kayıtlı garantili tercih ettim öyle diyim sana
  • 19-05-2024, 01:59:18
    #12
    Ben olsam YD iphone yerine Xiaomi yada Oppo Tercih ederdim. Oppo find x7 pro, Samsung 23 Ultra.. Emin olun telefonda çağ atlamış gibi hissedersiniz
  • 19-05-2024, 02:01:07
    #13
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben olsam YD iphone yerine Xiaomi yada Oppo Tercih ederdim. Oppo find x7 pro, Samsung 23 Ultra.. Emin olun telefonda çağ atlamış gibi hissedersiniz
    onlarda da aynı şey geçerli değil mi imei atamazlarki
  • 19-05-2024, 02:03:12
    #14
    @Paramedik; Server kaydı yapıyorlar. Şuan elimde kullanmış olduğum S20 Ultra'da server kayıtlı. Direk telefona orjinal imei atıyorlar. İster yazılım at ister güncelleme at. Asla silinmez. Oppo Find X6 Pro kullandım. O kamera kalitesi. O ekran kalitesi.. Yemin ederim mükemmel. Herhangi bir oyun bile açtığınızda o kaliteyi anlıyorsunuz. Yada film veya 4K 8K video..
    • Paramedik
    Paramedik bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 19-05-2024, 02:04:23
    #15
    Evde şuan 15 Pro Max var. Türk cihazı inanın elime 5 10Dk alsam sıkılıyorum çünkü gircek bir şey yok bakacak bir şey yok. Sanki 11 Elimde. Ama bahsettiğim diyer iki modelde elimden bırakasım gelmiyor. Şahsi fikrim
    • Paramedik
    Paramedik bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 19-05-2024, 02:40:16
    #16
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @Paramedik; Server kaydı yapıyorlar. Şuan elimde kullanmış olduğum S20 Ultra'da server kayıtlı. Direk telefona orjinal imei atıyorlar. İster yazılım at ister güncelleme at. Asla silinmez. Oppo Find X6 Pro kullandım. O kamera kalitesi. O ekran kalitesi.. Yemin ederim mükemmel. Herhangi bir oyun bile açtığınızda o kaliteyi anlıyorsunuz. Yada film veya 4K 8K video..
    aynı fiyata YD s24 ultra var o zaman daha mantıklı hayatımda hiç iphone kullanmadım tamamen merak amaçlı alacaktım özellik bakımından hiç mantıklı gelmiyordu zaten ama bu kadar para vermişken de insan xiaomi kullanası gelmiyor ya samsung ya iphone
  • 19-05-2024, 05:11:21
    #17
    24' Ultra kullanmadım ama Çok iyi olduğunu anlatmaya gerek bile yok. Yazılım güvenliği tarafı sizin için çok önemliyse Apple derim. Değilse Find X7 Ultra tercih edin bence.