Evde şuan 15 Pro Max var. Türk cihazı inanın elime 5 10Dk alsam sıkılıyorum çünkü gircek bir şey yok bakacak bir şey yok. Sanki 11 Elimde. Ama bahsettiğim diyer iki modelde elimden bırakasım gelmiyor. Şahsi fikrim