• 17-05-2024, 10:49:12
    #1
    Merhaba Arkadaşlar,
    2 haftadır buzdolabı bakıyorum ve bir türlü karar veremedim siz hangi markayı kullanıyorsunuz memnuniyetiniz nedir yada bu markadan uzak dur diyebileceğiniz tecrübe ettiğiniz var mı?
    Teşekkürler.
  • 17-05-2024, 10:51:38
    #2
    Merhabalar.
    Samsung modelleri uzun süreli kullanım, enerji tüketimi ve ürün kalitesi olarak diğer markalardan önde. Bunu dikkate alabilirsiniz.
  • 17-05-2024, 10:53:12
    #3
    Elimde profilo vardı sattım profilo veya samsung alabilirsiniz.

    ek olarak çamaşır makinesi de satıyorum not bırakıyorum belki size veya çevrenizde birisine lazım olabilir

    https://www.r10.net/ikinci-el/399692...acirmasin.html
  • 17-05-2024, 10:57:58
    #4
    https://www.cimri.com/buzdolaplari/e...gaAv39EALw_wcB

    Bunu Vestel mağazasından almıştım 9 ay oldu herhangi bir sıkıntı yaşamadım. Ben Vestel mağazasından aldım. O zaman fiyatı 15 bindi ve orda çalışan birinin adına aldım böylece personel indirimiyle 12 bine falan gelmişti. Ama fatura sizin adınıza değil, çalışanın adına oluyor sadece.
  • 17-05-2024, 11:14:57
    #5
    onurdeger adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    https://www.cimri.com/buzdolaplari/e...gaAv39EALw_wcB

    Bunu Vestel mağazasından almıştım 9 ay oldu herhangi bir sıkıntı yaşamadım. Ben Vestel mağazasından aldım. O zaman fiyatı 15 bindi ve orda çalışan birinin adına aldım böylece personel indirimiyle 12 bine falan gelmişti. Ama fatura sizin adınıza değil, çalışanın adına oluyor sadece.
    Bu güzel cihazmış ama boyu max 185 genişliği min 70 olması lazım.