Merhaba Arkadaşlar,
2 haftadır buzdolabı bakıyorum ve bir türlü karar veremedim siz hangi markayı kullanıyorsunuz memnuniyetiniz nedir yada bu markadan uzak dur diyebileceğiniz tecrübe ettiğiniz var mı?
Teşekkürler.
Buzdolabı Önerebilir misiniz?
4
●92
- 17-05-2024, 10:53:12Elimde profilo vardı sattım profilo veya samsung alabilirsiniz.
ek olarak çamaşır makinesi de satıyorum not bırakıyorum belki size veya çevrenizde birisine lazım olabilir
https://www.r10.net/ikinci-el/399692...acirmasin.html - 17-05-2024, 10:57:58https://www.cimri.com/buzdolaplari/e...gaAv39EALw_wcB
Bunu Vestel mağazasından almıştım 9 ay oldu herhangi bir sıkıntı yaşamadım. Ben Vestel mağazasından aldım. O zaman fiyatı 15 bindi ve orda çalışan birinin adına aldım böylece personel indirimiyle 12 bine falan gelmişti. Ama fatura sizin adınıza değil, çalışanın adına oluyor sadece. - 17-05-2024, 11:14:57Bu güzel cihazmış ama boyu max 185 genişliği min 70 olması lazım.onurdeger adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle