Merhaba Arkadaşlar,
2 haftadır buzdolabı bakıyorum ve bir türlü karar veremedim siz hangi markayı kullanıyorsunuz memnuniyetiniz nedir yada bu markadan uzak dur diyebileceğiniz tecrübe ettiğiniz var mı?
Teşekkürler.