• 17-05-2024, 10:15:15
    #1
    6 ay bir işyerinde çalışıyordum girişim meydancı daha sonradan operatör belgemi aldım operatörlük yapmak istediğimi meydancılık yapmak istemediğimi söyledim işimi beğenerek ve yönetimin sevdiği birkişiydim dün çıkış verdim. çıktığıma pişmanım çok emeğim vardı işi kendi işim gibi yapıyordum. çıkarken sen birkaç gün kafa dinle istirahat et ben seni arayacağım diye açık bir kapı bıraktı sgkdan mesaj geldi çıkış koduna 03 girmişler. ne anlama geliyor sizce
  • 17-05-2024, 10:16:41
    #2
    Google= ssk 03 çıkış kodu nedir
  • 17-05-2024, 10:53:00
    #3
    SSK (Sosyal Sigortalar Kurumu) iş çıkış kodu 03, "Belirsiz Süreli İş Sözleşmesinin İşçi Tarafından Feshi (İhbarlı)" anlamına gelir. Bu kod, işçinin belirsiz süreli iş sözleşmesini feshettiği ve ihbar süresi tanıyarak işten ayrıldığı durumlarda kullanılır. İşçi, ihbar süresi boyunca çalışmaya devam eder ve bu sürenin sonunda işten ayrılır.
    ..........

    SGK (Sosyal Güvenlik Kurumu) çıkış kodu 03, işten ayrılma durumlarında kullanılan bir kod olup "Belirsiz Süreli İş Sözleşmesinin İşçi Tarafından Fesih (İhbarlı)" anlamına gelir. Bu kod, işçinin belirsiz süreli iş sözleşmesini feshettiği ve işverene ihbar süresi tanıyarak işten ayrıldığı durumlarda kullanılır. İşçi, belirli bir ihbar süresi boyunca çalışmaya devam eder ve bu sürenin sonunda işten ayrılır.