6 ay bir işyerinde çalışıyordum girişim meydancı daha sonradan operatör belgemi aldım operatörlük yapmak istediğimi meydancılık yapmak istemediğimi söyledim işimi beğenerek ve yönetimin sevdiği birkişiydim dün çıkış verdim. çıktığıma pişmanım çok emeğim vardı işi kendi işim gibi yapıyordum. çıkarken sen birkaç gün kafa dinle istirahat et ben seni arayacağım diye açık bir kapı bıraktı sgkdan mesaj geldi çıkış koduna 03 girmişler. ne anlama geliyor sizce