Merhabalar, uçağa bineceğim normal valizimi tartıp verdim. Fakat el valizim var bunu tartmadılar. Bir sorun olur mu?
Not: İlk kez uçağa bineceğim.
El bagajı hakkında sorum var
8
●126
- 13-05-2024, 16:21:18Geçtikten sonra bir sorun olmaz.Aslan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 13-05-2024, 16:22:56Teşekkürler hocam Peki bu el valizinin 8kg altında olup olmadığını anlamak için tarttıkları bir alan yok mu?MiqeZeLLa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 13-05-2024, 16:24:47Normalde bagaj verdiğiniz yerde tartılıyor, belki ağır olduğunu düşünmedi arkadaş. Pegasus sanırım biletiniz. Büyük bir valiz mi?Aslan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 13-05-2024, 16:27:25Türk hava yolları. Bilgisayar çantam var.MiqeZeLLa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 13-05-2024, 16:29:24E tamam hocam o zaman bagajdan sonraki kontrolden de geçtiyseniz bi sorun yok. Pegasus artık ekstra ücret kesiyor, THY'de kabin bagaj hakkı var ağır gibi durmadığı sürece tartılmıyor.Aslan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 13-05-2024, 16:35:46Tamamdır hocam teşekkür ederim.kadmandu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleMiqeZeLLa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Anladım hocam teşekkür ederim. Bagajdan sonraki kontrolden geçmedim daha hocam.