Konu
El bagajı hakkında sorum var
13-05-2024, 16:21:18
#2
MiqeZeLLa
Aslan adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Merhabalar, uçağa bineceğim normal valizimi tartıp verdim. Fakat el valizim var bunu tartmadılar. Bir sorun olur mu?
Not: İlk kez uçağa bineceğim.
Geçtikten sonra bir sorun olmaz.