Aslan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhabalar, uçağa bineceğim normal valizimi tartıp verdim. Fakat el valizim var bunu tartmadılar. Bir sorun olur mu?

Not: İlk kez uçağa bineceğim.
Geçtikten sonra bir sorun olmaz.