• 10-05-2024, 03:58:17
    #10
    AFNaNTiK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Müşteriye stratejik odaklı gitmek bu bağlam da mantıklı bir güzergâh çizebilir gibi, kullanıcının önce den satış durumunu ve de sizin durumunuza aşina olan bir yazı ve de döküman önden bir ön izleme ile devam edip, kullanıcıyı bilgilendirip, ardından ona göre siz satıcıya göre bir aksiyon almasını ve de bu bağlam da zaman aşımını minimize etmek mantıklı bir yaklaşım olabilir. Bu sayede zaman dan tasarruf sağlatabilir.

    Aslında bakılınca bu çapta satıcıların da kendilerine bir düzen belirleyip, boş geçecek zamanları kazanmaları da yine kendilerince sağlanabilir gibi.

    Argo, hakaret ve küfüre sonuna değin katılıyorum. Normal şartlar da dahi olmaması gerekir.

    Şahsen düşünceme göre, hitabet sanatına pek aşina olamayanlar genel anlam da küfür, argo ve hakarete başvururlar. Genel de o tarz kullanıcılar dan uzak durmak yerindedir.
    "hitabet" new word opened. yazdı bir anda teşekkürler hocam.
  • 10-05-2024, 06:23:50
    #11
    benide sinir eden bişey malasef bu engelleme olayları.konulara bakıyorum,birbirini engelleyen engelleyene ve çoguda o kadar saçma sebepler ki.sürekli forumda aktif olup alım satım yapan arkadaşlar,bakıyorum birbirini engelliyip duruyor.neden?birisi fenerliymiş,digeri gsli.birisi chpliymiş,digeri akpli.onla aynı takımı/partiyi tutmuyor diye birbirini engelliyor adamlar.bu kadar iş yapılan bi ortamda çok komik,çocukca bi hareket...
  • 10-05-2024, 13:24:42
    #12
    fatihbaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    benide sinir eden bişey malasef bu engelleme olayları.konulara bakıyorum,birbirini engelleyen engelleyene ve çoguda o kadar saçma sebepler ki.sürekli forumda aktif olup alım satım yapan arkadaşlar,bakıyorum birbirini engelliyip duruyor.neden?birisi fenerliymiş,digeri gsli.birisi chpliymiş,digeri akpli.adam,onla aynı takımı/partiyi tutmuyor diye birbirini engelliyor adamlar.bu kadar iş yapılan bi ortamda çok komik,çocukca bi hareket...
    Elbet tabii. Dikkat çekmeyi istediğim durum bu hocam. Hiç anlamıyorum açıkcası. Psikolojik olmalı.
  • 10-05-2024, 13:51:16
    #13
    R10 sadece bir ticarethane değil, bazı modeller var, gerçekten komple hiç karşıma çıkmasa, öyle bir üyenin varlığından haberim olmasa diyorum. Bırakın ticareti, bu şahısları görmeye tahammül edemiyorum.
  • 10-05-2024, 19:59:49
    #14
    lancewood adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    R10 sadece bir ticarethane değil, bazı modeller var, gerçekten komple hiç karşıma çıkmasa, öyle bir üyenin varlığından haberim olmasa diyorum. Bırakın ticareti, bu şahısları görmeye tahammül edemiyorum.
    İstatistik dile getirsek ticaret her türlü fazla dönüyor olarak gösterime tabii tutulur hocam, her türlü Ticarethane daha yoğun bir hâl almak durumunda, ancak buna istinaden misal siz hocam, zannedersem kafaya çok takıyorsunuz, genel de o tarz hâl ve hareketler neticesinde engelleme durumları ortaya çıkıyor.
  • 11-05-2024, 08:14:53
    #15
    AFNaNTiK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İstatistik dile getirsek ticaret her türlü fazla dönüyor olarak gösterime tabii tutulur hocam, her türlü Ticarethane daha yoğun bir hâl almak durumunda, ancak buna istinaden misal siz hocam, zannedersem kafaya çok takıyorsunuz, genel de o tarz hâl ve hareketler neticesinde engelleme durumları ortaya çıkıyor.
    Son yıllarda ticaret daha fazla dönüyor olabilir ama eskiden öyle değildi. Kafaya takmamak için engelliyoruz zaten

    Mesele aynı fikirde olmamak değil, farklı fikirlerde medeni olarak tartışabiliriz ama saçma fikirlerini, inandığı yanlışlarını ölümüne savunan modellere tahammül edemiyorum.
  • 11-05-2024, 12:48:17
    #16
    lancewood adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Son yıllarda ticaret daha fazla dönüyor olabilir ama eskiden öyle değildi. Kafaya takmamak için engelliyoruz zaten

    Mesele aynı fikirde olmamak değil, farklı fikirlerde medeni olarak tartışabiliriz ama saçma fikirlerini, inandığı yanlışlarını ölümüne savunan modellere tahammül edemiyorum.
    Hocam düz akıl bir zihniyete tahammül etmek zaten tabiri caizse mantığa aykırı. Ona ne söylersen söyle, her türlü kendi güzergâhına geri döner. Münakaşa da bir yere kadar. Sonuna değin katılıyorum, onlar bu durumdan muaf. Zaten konunun en aşağısına yazmıştım onları düşünerek bir nebze o alana giriyordu. 😇
  • 13-05-2024, 01:15:41
    #17
    backlinkmatik.com
    Alıntı
    1 Ticaret - 1 Ticarettir..
    Çok şükür asla bu kafaya girecek kadar muhtaç olmadım.

    Bir Atatürk genci olarak Atatürk'e muhabbeti olmayanla
    Bir Cumhuriyet genci olarak Cumhuriyet ile sorunu olanla
    Bir vatansever olarak, bölücü örgüt ve partilere sempati duyanlarla
    Bir kız babası olarak, kadınlara karşı cinsiyetçi tavrı olanla
    Bir hayvansever olarak, hayvanlara zulüm ve şiddetti problem yapmayanla
    Ticari ahlaka önem veren birisi olarak, ticaret ahlakından şüphe duyduklarımla


    asla ticari münasebetim olsun istemem. Bı tür adamları da gördüğüm anda engellerim.

    Ne olacak kaybım? % 40 mı 50 mi? sorun değil olsun. Geri kalanlar bana yeter de artar.

    100 den fazla engellediğim adam var, bunlar benim kırmızı çizgimdir, ötesinde olan adamla zaten ticaretim olmasın
  • 13-05-2024, 01:29:25
    #18
    engel atma değilde çengel atma olsa forumda güzel olur.kimse kimsenin engellediğini bilmese ama yinede bazı kişiler görünmese.