R10 sadece bir ticarethane değil, bazı modeller var, gerçekten komple hiç karşıma çıkmasa, öyle bir üyenin varlığından haberim olmasa diyorum. Bırakın ticareti, bu şahısları görmeye tahammül edemiyorum.