benide sinir eden bişey malasef bu engelleme olayları.konulara bakıyorum,birbirini engelleyen engelleyene ve çoguda o kadar saçma sebepler ki.sürekli forumda aktif olup alım satım yapan arkadaşlar,bakıyorum birbirini engelliyip duruyor.neden?birisi fenerliymiş,digeri gsli.birisi chpliymiş,digeri akpli.onla aynı takımı/partiyi tutmuyor diye birbirini engelliyor adamlar.bu kadar iş yapılan bi ortamda çok komik,çocukca bi hareket...