Merhaba
https://www.mondialmotor.com.tr/model/scooter/50-wing
Şuan fiyatı uygun gibi 39.990 TL olarak gözüküyor daha alıp kullanan var mı? Önerir misiniz?
Mondiel 50 Wing Kullanan Var Mı?
2
●46
- 07-05-2024, 20:10:36
- 07-05-2024, 20:19:27İki hafta önce arkadaşım aldı. Yazılım attırmak için motorcuya götürdü yazılımdan sonra motor çalışmamaya başladı. Sorunun nerede olduğuna bakıyorlar hala çözemediler. Yazılım attırmayı düşünüyorsanız bilginiz olsun, yazılımdan önce kullanma fırsatım oldu. Diğer 50'likler kadar hantal değil. Görüntüsü ve kasası güzel duruyor.
- 07-05-2024, 20:57:53Teşekkürler sadece 50 lik yeter diye düşünüyorum 80 cikarmayi düşünmüyorum acikcasiDualWB adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle