İki hafta önce arkadaşım aldı. Yazılım attırmak için motorcuya götürdü yazılımdan sonra motor çalışmamaya başladı. Sorunun nerede olduğuna bakıyorlar hala çözemediler. Yazılım attırmayı düşünüyorsanız bilginiz olsun, yazılımdan önce kullanma fırsatım oldu. Diğer 50'likler kadar hantal değil. Görüntüsü ve kasası güzel duruyor.
Teşekkürler sadece 50 lik yeter diye düşünüyorum 80 cikarmayi düşünmüyorum acikcasi