• 07-05-2024, 19:21:18
    #1
    1 yıllık sözleşmede 1 yıl dolmadan 10 gün kala kullanmış olduğum internetten cayıp başka yere gitsem,

    Tüm 12 ayın komple cayma ücretinimi alırlar yoksa sadece 12. Ayın mı?
  • Kabul Edilen Cevap
    • tarantula901 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
      11 ayı kampanyalı kullandılar onlardan çayma alınmıyor.
      12. Ayda ayrıldığı için sadece o aydan çayma alınıyor doğru mu?
      Doğrudur. 11 ay boyuncu taahhütünü yerine getirdiğin için muafsın. 12. ayda kampanyanın taahhütsüz fiyatı ne ise onu yansıtırlar.
  • 07-05-2024, 19:22:19
    #2
    SAdece 12. Ayı alırlar.
  • 07-05-2024, 19:25:07
    #3
    Eozcelik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    SAdece 12. Ayı alırlar.
    11 ayı kampanyalı kullandılar onlardan çayma alınmıyor.
    12. Ayda ayrıldığı için sadece o aydan çayma alınıyor doğru mu?
  • 07-05-2024, 19:27:26
    #4
    Bu cevap, konu sahibi tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.
    tarantula901 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    11 ayı kampanyalı kullandılar onlardan çayma alınmıyor.
    12. Ayda ayrıldığı için sadece o aydan çayma alınıyor doğru mu?
    Doğrudur. 11 ay boyuncu taahhütünü yerine getirdiğin için muafsın. 12. ayda kampanyanın taahhütsüz fiyatı ne ise onu yansıtırlar.
  • 07-05-2024, 19:30:30
    #5
    Bende kullandığınız süre ne kadar ise onun kampanyalı fiyatı ile normal fiyatın arasındaki farkı alırlar diyorum. Yani başlangıçtan son 10 gün kalaya kadarki farkı alırlar.