1 yıllık sözleşmede 1 yıl dolmadan 10 gün kala kullanmış olduğum internetten cayıp başka yere gitsem,
Tüm 12 ayın komple cayma ücretinimi alırlar yoksa sadece 12. Ayın mı?
İnternet aboneliği sözleşmesi cayma hakkında
4
●98
- 07-05-2024, 19:21:18
- Kabul Edilen Cevap
- 1 Beğeni
-
- 07-05-2024, 19:25:0711 ayı kampanyalı kullandılar onlardan çayma alınmıyor.Eozcelik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
12. Ayda ayrıldığı için sadece o aydan çayma alınıyor doğru mu? - 07-05-2024, 19:27:26Bu cevap, konu sahibi tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.Doğrudur. 11 ay boyuncu taahhütünü yerine getirdiğin için muafsın. 12. ayda kampanyanın taahhütsüz fiyatı ne ise onu yansıtırlar.tarantula901 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle