Eozcelik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
SAdece 12. Ayı alırlar.
11 ayı kampanyalı kullandılar onlardan çayma alınmıyor.
12. Ayda ayrıldığı için sadece o aydan çayma alınıyor doğru mu?