• 07-05-2024, 01:15:50
    #1
    Selamlar. Küçüklükten beri bizlere aşılanan bir konu var. Soğuk su, dondurma vs. bunlar hastalanma sebebi olarak sunuluyor. Sizce bu tür yiyecek ve içecekler hastalık sebebi midir?
  • 07-05-2024, 01:16:46
    #2
    Bence hastalığın nedeni mikroptur
    • arafta
    arafta bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 07-05-2024, 01:17:34
    #3
    cok terleyip soğuk birşeyi bir anda içip yerseniz böbrek hastalığı yapabiliyormuş.
  • 07-05-2024, 01:17:35
    #4
    Senelerdir soğuk suyla duş alırım, yaz kış farketmez sıcak sevmiyorum. Bir problem yaşamıyorum, aksine enerjik hissediyorum
  • 07-05-2024, 01:18:02
    #5
    Hiç bir hastalığın sebebi soğuk su vs. değil mikroplardır (bakteri, virüs vs.) buna soğuk algınlığı denen hastalıkta dahil. Bademcik şişmesi gibi durumlarda da sıcak değil soğuk su içirilir sıcak içecek içmek daha kötü olmasına sebep olur.
  • 07-05-2024, 01:18:39
    #6
    FB & IG Reklam Hizmetleri
    Çocukluğumdan beri yaz kış buz gibi su içerim , boğazım ağrıdığında sıcak bişey içmek yerine yiyebildiğim kadar dondurma yerim. Bunlardan hiçbir zarar görmedim bu 27 senedir ve ortalama 3-4 senede bir belki grip falan oluyorum
  • 07-05-2024, 01:20:58
    #7
    evet yurt dışındayken oturdum 5 dondurma birden yedim üstelik yaz sıcağıydı.1 haftada zor kendime geldim ateş,kusma,mide bulantısı,halsizlik,baş,boğaz ağrısı.göz yanması,öksürük vs... hepsi oldu
  • 07-05-2024, 01:21:10
    #8
    Soğuk su sanılanın aksine boğazdaki virüsleri hastayken öldürür.


    Yani soğuk su hasta etmez. Soğuk duş ta çok faydalı


    doktor değilim sosyal medyadan gördüklerimle konuştum..
  • 07-05-2024, 01:23:28
    #9
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    https://www.youtube.com/shorts/lDfIayrNQZY