Çocukluğumdan beri yaz kış buz gibi su içerim , boğazım ağrıdığında sıcak bişey içmek yerine yiyebildiğim kadar dondurma yerim. Bunlardan hiçbir zarar görmedim bu 27 senedir ve ortalama 3-4 senede bir belki grip falan oluyorum