evet yurt dışındayken oturdum 5 dondurma birden yedim üstelik yaz sıcağıydı.1 haftada zor kendime geldim ateş,kusma,mide bulantısı,halsizlik,baş,boğaz ağrısı.göz yanması,öksürük vs... hepsi oldu