Vergisel bir soru ? Muhasebeci arkadaÅŸlar bakabilir mi
7
●262
- 05-05-2024, 21:52:26Şirketiniz üzerine kayıtlı olan veya şirketiniz tarafından kiralanan binek araçlar ve bu araçlar için yapılan akaryakıt alımı, otopark masrafları, geçiş ücretleri, bakımlar ve sigorta gibi harcamalarınızı da gider kalemi olarak gösterebilirsiniz.
- 05-05-2024, 21:53:20aracı gider olarak gösteremezsiniz hocam belki amortisman yapılır tam bilmiyorum amortismanı. sigortalar da gider gösterilmiyor
yakıtlar yüzde 20 gider gösterilir bakımlar da aynı şekilde - 05-05-2024, 21:53:342m olan aracın ÖTV ve KDV si 1.m+ şuan ne kadarını vergiden düşebilirizemrebeyazit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 05-05-2024, 21:54:11Ödediğim KDV ve ÖTV düşüküyor diyorlar 600k kadar internette amaSalihcanbolat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 05-05-2024, 21:57:58Sıfır kilometre ve ikinci el binek oto alımlarında; şirketin aktifine kaydedilir ve amortisman yoluyla giderleştirilir. Amortisman süresi 5 yıl olup, normal amortisman yöntemine göre; her yıl %20'si gider kaydedilmek suretiyle giderleştirilir.asigo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam bunu bende tam bilmiyorum forumda mali müşavirler var onlara sorun bence - 05-05-2024, 21:59:15Konuyu onun için açtımSalihcanbolat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 05-05-2024, 21:59:52bildiğimi söyledim hocamasigo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bende takipteyim konuyu